miercuri, 23 februarie 2011

Licurici, speranta-n noapte, pentru tine toate

Am o comoara numai a mea!
Lumina, bucurie, optimism, frumusete, puritate, inocenta, salvare, vindecare, toate s-au adunat in ea.
Pana sa vina, zbuciumul si lupta isi faceau de cap cu mine; acum, ca o am, e pace si nimic nu ma mai  poate lovi.
Scutul meu, forta mea fantastica, lacrimile mele de fericire, bucuria de a redescoperi de fiecare data jocul, aripile mele, gandurile mele de bine, raspunsul la orice intrebare - comoara mea.
Gratia si candoarea ei  m-au ajutat sa ma regasesc, iar simplul fapt de a ma gandi la ea, ma face sa zambesc fara ca macar sa-mi dau seama ca fac asta.
Ceea ce ma face fericita, cand vine vorba de comora mea, este ca ea va fi mereu cu mine, nimeni nu mi-o poate lua, nu am cum sa o pierd vreodata.

Aceasta postare nu este dedicata iubitului meu. Ghiciti cui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu